Tuesday, November 23, 2010

Suara Sang Ular....euwwww

Ular!!!!

Smalam ngah sonok2 msk tb2 adek aku brlari2....pelik gak bkn kew die ngah enak2 mkn...upenyer ade ular tedung masuk umah...itam lak tuh...seb bek kecik jek....kecik2 pon takut la gak...hohoho

Ntah dr mana dtgnyer ular tuh...mayb bab ujan smlm tu yg die dok enak2 kuar...@pon die terbau2 mskn aku yg enak tuh sbnrnyer...huuuu

citer psal ular...org kate kalo ade kene mngena ngan ular ade yg nak msuk minang...wakakakka...sapela yg nak meminang????? kalo aku kompom jauh skali....so dgn pikiran yg sgt positif aku ase ular tuh dtg bab terbau2 mknan yg aku msk tuh....kihkihkih

bile ckp psal bnatang ni, ade la satu mlm tuh aku mmpi anak biawak msuk dlm kain aku...haahhah...part yg paling best tu bukan la aku terkinja2 bab takut p ngan slmbanyer aku tarik biawak tuh kuar....seb mmpi...aku ase kalo realiti mao aku lari smpai ujung dunia....hehehehe

berbalik pada citer ular tuh, sgguh degil tol...bile kite nk ketuk die start ler nekkan kpla die...kalo kene patuk tuh alamk masuk spital ler...seram gak tgk nyer...hmmmmm....ular ow ular....akhirnyer nyawa ko putus d tgn abg ipo aku....ish ish ish...bgitulah citer sang ular...tamatla riwayat kesan degil....erkkkk...

ntah pape yg aku tulis ni...xde conection langsung...hahaha...apekah?????? mklumlah menaip dlm keadaan lapo d tgh hari bgini...yok mkn yok.....heeeee....Bismillah

No comments:

Post a Comment