Saturday, November 20, 2010

Suara sang jobless....@_@




Aku graduan UIA...( sang jobless....weeeee)


1st time wat blog???? oh tidak....sblum ni ade dh blog cm sdh lm terabaikan...huuu...skang ni terasa nak menulis balik n berkongsi bersm yg lain....=)



Krn sdh terlalu bosan la makanya tercipta la blog ni....SUARAKU NURI NURIN...SUARA SANG JOBLESS...huuu...dh dekat 2 bln dok umah lepas grad...xde tanda2 tuk bekerja...sdh ku mohon tp mgkin belum ade rzki...agaknyer nk bg peluang dok umah pas 5 tahun bergelut ngan buku2...aceceh cm la bergelut sgt ngan buku...bergelut ngan bantal n selimut jek lebey...hikhikhik...akhirnyer aku brjaya mndapat ijazah pertamaku...bernilai wooo...d sebabkan xde keje aku ltk la gmbo2 ms grad yg mnjd sumber inspirasi nk cr keje...hahahaha



Upacara kontrol cun....3/10/10 



Skali lg kontrol....hikhikhik


Seb bek x tersadung...huuu


Apelah yg nak dicapai sang jobless ni??? actually aku pon xtau ke mana arah tuju...sgguh sgt amat teramat memalukan tuk diperkatakan....huhuhu....telinga ni dh nek kembang gak mndgr suara2 nasihat yg amat la sgt menusuk ke jantung ati...skrg barula aku faham ape yg cb dismpaikan oleh shabatku Miss Za Mohamad Dun...sgguh aku skrg tlh mrasai ape yg dirasai olehnyer....JOBLESS!!!! 


Bergaya sgguh....lalalla


Mencari sesuatu yg btul2 sebati n serasi ngan kite bkn mudah....kdg2 terpaksa kite korbnkan ape yg kite nak...cmtu gak ngan keje ni....apelah yg bermain dlm pale aku sbnarnyer....CLUELESS, HOPELESS, USELESS....tu la yg dirasakan oleh sang JOBLESS sprti aku!!! huuuu...sgguh rase diri x berguna...p idop msh perlu dtruskan!!! walau seteruk mane kita jatuh, walau separah mane kite ase diri kite disakiti...(tiba2...???? hahaha) kita xble nak mngalah....skang ni pon aku msh xnak mngalah...msh mncuba slagi mampu...well i can do it....hehehehe...just dun give up...kita ada DIA yg sntiasa mnolong hamba2Nya...tanks 2 HIM yg kita msh ade n diberi ksmpatan tuk trus idop d dunia ni...


Fmily....sumber inspirasi...muachhhh



Mummy.....tanpamu tiada ku d sini..

Walau ape pon aku ttp brsyukur bab msh ade mak abah n fmily yg sntiasa ade d cc....msh ade mak abah yg aku ble mntak sponsor kewangan...haahaha...sgguh aku tdk tau malu...ahaks...tanks mak abah...i luv u...heee...msh ade kwn2 yg sudi nak dgr bebelan aku yg xde keje ni...bab xde keje la aku dok bebel2 kat korg...cian korg...kuikuikui...papepon aku cyg mereka2 yg ade d sekeliling aku...



kwn2...gud luck gurlz...



Upacara wajib....heee



Yg ni x wajib p diwajib2 kan...huu



Posing graduan UIA..haaha


B4 msuk dewan...harussss

Hmmmm...1st time tulis terpanjang plak bebelan...mntg2 la JOBLESS...hahaha...kla bertemu kembali d episode akan dtg.....huh cm drama lak....hehehehe....daaaa


LAlalalalala.....

No comments:

Post a Comment