Sunday, November 21, 2010

Suara Sang Pencinta...^_^

Sekali lagi suaraku mengeluh resah mndgr berita...bukanlah berita yg diterima mnyakitkn @ yg mnyedihkan hati tp amatlah mggembirakan hati...:-) keluh kesah tu dtgnyer drpd SUARA SANG PENCINTA yg trlalu la amat sedih sbb msh x dpt mmberikan berita gembira sbliknyer asik mnerima shja...huuu

Ari ni dpt lg brita kalo kwn aku nak kwen....wahhhhhhhhh sgguh bestnyer...terbina 1 lg masjid kan....hmmmm...skang ni dhde 2 jmputan yg perlu aku hadirkan dr tuk januari taon depan...congratz wat kwn2 yg nk kwen, yg baru kwen, yg dh lama kwen n op cos yg x kwen2 g cm aku...hahahha...




Yg baru jek kwen....congratz babe...=)
MR. n Mrs Wan





Yg dh lm kwen n menunggu klhiran chya mate pertama mrk....
congratz MR. n Mrs. Murad


AKU?????? 



Aku yg msh lg gumbira...hikhikhik


Sgguh aku xde jwpn tuk itu....ntah ke mana hub ni nak d bw...penuh tanda tnye...seriuskah??? jwpnnyer ENTAH....it's complicated...msh mncari2 yg terbaik...GILAKAH?????? hmmmmm....MUNGKIN.....

Sukarnyer tuk dijelaskan krn xkan ade sspa yg akn fhm kcuali diri sndiri...setiap kali terkandas aku sering d slhkan...(sedih siot...isk isk isk)...sedar akn kslpan n kekurangan diri...(taubat singgah jap...heee) tp taukah mrka kisah yg tersirat n tersurat yg sbnrnyer trjadi di sblik kjadian itu???? skali lagi MUNGKIN...mgkin YA @ TIDAK...:p


 


Aku yg kompius....huft

Bkn niat mnyalahkan yg lain...ssunguhnyer semua itu slh sndri...(sekali lg sgguh baik ati mnylahkan diri...hikhikhik) terlalu ingin mnjadi SANG PENCINTA YG SETIA....huft...now u deserve it...huhuhu...pdn muke aku kan....ahaks...but life must go on...xperlu takut tuk trus mncri yg terbaik...laallala

tuk kwn2 yg msh single...hargailah ms2 single anda...tok sah ler nak ngada2 cr bf/gf kalo ase x sedia lg...jgn smpai tmbul kekesalan...hikhikhik...adusssss...berdesup ke jantung ati...lalalalla....b urself n dun u dare nak follow2 kwn2 yg dhde pwes n makwes tu...hahahaha...lup u allzzzz...muachhh



Miss Wahy....setiap kali tnye jwpn klise akn kdgrn...
tggu jek la dia umumkan sp kkasih hati....



Miss Hanis...terlmpau byk pilihan...
tu yg dok x kwen2 g...hahaha



Miss Mazura....ngah d lamun chenta...pasni gliran die lak...
but still single...huuu



Miss Wany...kompom tggu mak abah yg pilih calon...heheehe



Mr. Azam...yg ni ssh nak kate..sume x brkenan...
nk yg cmne ntah...huuu




Miss Za...deejay pling popular kat sabah...
tggl tggu kad jmputan jek...ahaks






Miss Atiqah n Miss Zaipah....sorg cikgu n sorg baru jek abes study....
yg sorg ngaku xde calon n sorg g ngah syok dlamun chenta..hikhikhik






Ini la antra kwn2 aku ms kat U...yg msih single (means lom kwen yer)....huuu...yg xde tu sory ler x smpat nk cr gmbo korg...huuuu...at least ade gak kwn yg msih JOMBLO...ahaks...nyway tuk korg sume hope dpt jumpe yg sesuai n jadilah sprti ku ini SANG PENCINTA YG SETIA....aceceh...poyo gile....wakakaka...daaaaaaaa

No comments:

Post a Comment